اجاره اقامتگاه بوم گردی سرای صالح برزک کاشان- سوئیت

(تعداد بازدید: 19628)   اصفهان ,  کاشان ,  برزک  کد اقامتگاه: 1010004 100+ 100+ نفر شب

اقامتگاه بوم گردی سرای صالح در شهر برزُک و در جنوب غربی شهرستان کاشان، در یک منطقه کوهستانی در دامنه کوه‌های کرکس قرار دارد. این اقامتگاه در یکی از قدیمی ترین محلات شهر برزک، در زمینی به مساحت 155 متر مربع در 3 طبقه همکف، اول و دوم بنا شده است. که با دارا بودن 3 سوئیت اقامتی حداکثر ظرفیت پذیرایی از 21 نفر را دارد. 
سوئیت گل سرخ (25 مترمربع) و سوئیت انار (35 مترمربع) در طبقه اول، سوئیت گردو (60 مترمربع) با تراس اختصاصی (100 مترمربع) در طبقه دوم بنا شده اند که هریک از سوئیت ها دارای آشپزخانه با امکانات آشپزی، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند. شهر برزک به سبب کوهستانی بودن، مملو از چشمه سارها و رودخانه های پر آب و باغ های انگور، گلابی، آلو، سیب و درختان کهن گردو و چنار می‌باشد. 
در طول سال جشنواره های با شکوهی در برزک برگزار می‌شود که شامل جشنواره گلاب گیری (اردیبهشت و خرداد) و جشنواره شاه توت (تیر ماه) می‌باشد و مورد استقبال کم نظیر گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به تپه تاریخی قلعه برزک (5 دقیقه)، قمصر (81 کیلومتر)، بازار سنتی کاشان (54 کیلومتر)، چشمه احمدآباد (14 دقیقه) و حمام تاریخی دوره صفویه (39 دقیقه) اشاره کرد.
- در این مجموعه اقامتی، علاوه بر سوئیت اتاق های دیگری با کد زیر در ایران بوم گردی قابل رزرو می‌باشد.
اتاق "1010005"

درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
در حال حاضر اقامتگاه بوم گردی سرای صالح برزک کاشان- سوئیت قابل رزرو نمی باشد.


اطلاعات تکمیلی اقامتگاه

مشخصات

بنای اقامتگاه دارای قدمتی بیش از 100 سال می باشد که هر کدام از اتاق ها دارای شرایط متفاوتی به شرح زیر می باشند 

طبقه همکف :

1- اتاق فیروزه ایی: اتاق فیروزه ای بزرگترین اتاق اقامتگاه به ظرفیت 7 نفر می باشد. استفاده از رنگ آبی بکار رفته در این اتاق، سخاوتمندانه حس آرامش را به میهمانان القا می کند. سرویس فرنگی، حمام و آشپزخانه واقع در راهرو، بصورت مشترک ارایه می گردد.

اتاق فیروزه ایی اقامتگاه سنتی سرای صالح

 

2- اتاق شاه توت: کوچکترین اتاق اقامتگاه به ظرفیت 4 نفر می باشد. این اتاق به واسطه داشتن طاقچه های قدیمی حس قشنگ خانه های اصیل ایرانی را در ذهن تداعی می کند. سرویس فرنگی، حمام و آشپزخانه واقع  در راهرو، بصورت مشترک ارایه می گردد.

 

طبقه اول

1 – اتاق گل سرخ: مجهزترین اتاق اقامتگاه به ظرفیت 4 نفر می باشد. رنگ قرمز این اتاق و پرده های گل گلی آن حس شادابی و سرزندگی رو دوچندان میکند. اتاق گل سرخ دارای یک آشپزخانه نقلی به همراه یخچال، گاز رومیزی و سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشد این اتاق به واسطه پنچره ها و درهای چوبی قدیمی که رو به تراس بزرگی  باز می شه احساس سادگی و  صمیمیتِ آشنایی را القا میکنه.

2 _ اتاق انار : دومین اتاق بزرگ اقامتگاه می باشد که با یک اتاق دیگر بصورت تو در تو متصل است و ظرفیت گنجایش 8 نفر را دارا می باشد. اتاق شاه توت به مانند اتاق گل سرخ  دارای یک آشپزخانه نقلی به همراه یخچال، گاز رومیزی و سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشد. از دیگر مزایای این اتاق دارا بودن یک تراس بزرگ همراه با شومینه که دارای چشم انداز زیبایی از کوه های کرکس برزُک است.

نمای داخلی اتاق اقامتگاه سرای صالح

 

طبقه سوم :

اتاق گردو سبز: طبقه سوم شامل یک شاه نشین بسیار زیبا به نام گردو سبز  است. مهم ترین ویژگی این تراس بزرگ وچود چشم انداز اغواکننده از دو طرف اتاق به واسطه پنحره های بزرگ آن می باشد. این تراس به طرز هنرمندانه ایی با المانهای سنتی تزیین شده و می توانید مدتها روی تراس بنشینید و چای داغ بنوشید، به افق خیره شوید و گذر زمان را حس نکنید.

شاه نشین سرای سنتی صالح

وضعیت جغرافیایی

برزُک در تابستانها دارای آب و هوائی معتدل و در زمستانها دارای آب و هوائی سرد و پر سوز می باشد. شهر برزک در جنوب غربی کاشان در یک منطقه کوهستانی در دامنه کوههای کرکس در فاصله حدوداً 45 کیلومتری کاشان  می باشد. به صورت کلی زبان اهالی برزک در قدیم زبان محلی معروف رایجی بوده است. ولی به مرور زمان تکلم به این زبان کمتر شده و گویش اهالی از رایجی به فارسی تغییر کرده است.



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
5 دیدگاه ثبت شده است

مارال (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در اسفند 1399 04 فروردین 1400
با سلام
اقامتگاه بسیار تمیز و با منظری زیبا و محله ای آرام داشت.
برخورد میزبان عالی بود.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به مارال قاضیانی 04 فروردین 1400
سلام از اظهار نظر شما کمال تشکر را داریم و هرآنچه رضایت شما باشد وظیفه ماست


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به مارال قاضیانی 04 اردیبهشت 1401
سلام با پوزش از تاخیر جواب
از اینکه با نگاه لطف به اقامتگاه ما نگریستند سپاس فراوان دارم نهایت خوشحالی ما رضایت مهمانان عزیز می‌باشد


امیرعباس (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در اسفند 1399 26 اسفند 1399
با سلام بسیار بسیار راضی بودیم از همه جهت روستای بسیار با صفا با اهالی خوش برخورد و محترم ،هوای دل انگیز و دور از هیاهوی شهر و یک امامزاده با صفا حال هوای انسان رو کامل عوض میکنه فقط به نظرم در غیر ایام اخر هفته کمی تخویف لازمه ...
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به امیرعباس فهیمی 26 اسفند 1399
سلام ممنون از نظر شما
معمولادرایام سال تخفیفات زیادی داریم با توجه به اینکه قیمت هر نفر نود و شش هزارتومان مصوبه مهر نود و هفت میباشد و تا حالا تغییر ندادیم و اتاق چهارنفره را همان دو نفر برایتان منظور کردیم ولی باز چشم اجرا میکنیم


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به امیرعباس فهیمی 04 اردیبهشت 1401
سلام باتوجه به تورم شدید نسبت به سال نود و هفت که تعرفه صادر شده باز سعی میکنیم رضایت شما برآورده شود


فرهنگ (رزرو کننده) ناهار و شام محلی در بهمن 1398 11 بهمن 1398
به نظر من برای مسافرتی روستایی بسیار زیبا و دلچسب و عالی بود و نباید انتظار خدمات هتل رو داشته باشید.
اقامت توی خونه ی روستایی و ساده و تمیز
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به فرهنگ عمرانی 02 فروردین 1400
سلام ممنون از شما
سعی ما رضایت صددرصدی شما از سفر به برزک هست از نظرات سازنده شما سپاسگزارم


جواهری 21 بهمن 1397
درود به نظرم‌جای بدی نیست ولی یکی از مشکلات عمده این مجموعه عدم ارایه سرویس مناسبه.برای مثال میهمان موظف است اتاق را کاملا تمییز نماید و مرتب تحویل بدهد .من به شخصه جای دیگه اینگونه ندیده بودم.بر خلاف تبلیغی که در بعضی سایتها وجود داره در مورد این مکان اینترنتی برای استفاده از طرف اقامتگاه به مسافران داده نمی شود.کمیت صبحانه از لحاظ کیفی بسیار ضعیف هست.در کل به نظرم از لحاظ مکانی ارزش یک بار دیدن را دارد ولی اگر کیفیت خدمت رسانی در آنجا بهبود نیابد مشتریان خود را از دست خواهد شد

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به جواهری 07 اسفند 1399
سلام شرمنده من امروز اپلیکیشن را نصب کردم و نظر شما را دیدم ممنون که گفتید البته این رفتار از طرف مدیر اجرایی قبلی اتفاق افتاده بود که پوزش میطلبیم و تکرار نشده است مدیریت جدید تفاوتهای خوبی را اجرا میکند


سید محسن کوه بر 20 بهمن 1397
ضمن تشکر از زحمات و مهمان نوازی مدیریت اقامتگاه
محیط بسیار ساکت و زیبا
نکاتی جهت بهبود بیشتر
اصلاح مسیر ورود به کوچه اقامتگاه از خ موسوی
تسطیح فضای پارکینگ رو باز کنار اقامتگاه




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید