اجاره اقامتگاه بوم گردی سرای صالح برزک کاشان- اتاق

(تعداد بازدید: 2490)   اصفهان ,  کاشان ,  برزک  کد اقامتگاه: 1010005

اقامتگاه بوم گردی سرای صالح در شهر برزُک و در جنوب غربی شهرستان کاشان، در منطقه کوهستانی در دامنه کوه‌های کرکس قرار دارد. این اقامتگاه در یکی از قدیمی ترین محلات شهر برزک، در زمینی به مساحت 155 متر مربع در 3 طبقه همکف، اول و دوم بنا شده است. که با دارا بودن 2 اتاق اقامتی حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 نفر را دارد. 
اتاق ها در طبقه همکف بنا شده، اتاق شاتوت (20 مترمربع)، اتاق فیروزه (30 مترمربع)، آشپزخانه عمومی با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام مشترک در راهرو در نظر گرفته شده است. شهر برزک به سبب کوهستانی بودن، مملو از چشمه سارها و رودخانه های پر آب و باغ های انگور، گلابی، آلو، سیب و درختان کهن گردو و چنار می‌باشد. 
در طول سال جشنواره های با شکوهی در برزک برگزار می‌شود که شامل جشنواره گلاب گیری (اردیبهشت و خرداد) و جشنواره شاه توت (تیر ماه) می‌باشد و مورد استقبال کم نظیر گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به تپه تاریخی قلعه برزک (5 دقیقه)، بارگاه امام زاده سراج الدین موسی بن جعفر (ع) (8 دقیقه)، چشمه احمدآباد (14 دقیقه) و حمام تاریخی (دوره صفویه) (39 دقیقه) اشاره کرد.
- در این مجموعه اقامتی، علاوه بر اتاق سوئیت های دیگری با کد زیر در ایران بوم گردی قابل رزرو می‌باشد.
سوئیت "1010004"

درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
در حال حاضر اقامتگاه بوم گردی سرای صالح برزک کاشان- اتاق قابل رزرو نمی باشد.


موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید