اجاره اقامتگاه بوم گردی در منطقه پلکانی کنگ

(تعداد بازدید: 147)   خراسان رضوئ ,  بینالود ,  کنگ  کد اقامتگاه: 932012
شروع از  600000 تومان

اقامتگاه در منطقه پلکانی کنگ شهرستان بینالود واقع شده است. اقامتگاه به فاصله 30 کیلومتری از شهر مشهد در زمینی به مساحت 200 متر بصورت ساختمانی 3 طبقه بنا شده که با دارا بودن 5 اتاق اقامتی در مجموع حداکثر ظرفیت پذیرایی از 29 گردشگر را دارد.
اتاق ترنج در طبقه همکف، اتاق های شاهسرا، مهرسرا، غزلسرا در طبقه اول و اتاق ماهسرا در طبقه دوم واقع شده اند. تمام اتاق ها بصورت کف خواب بوده و دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند. ورودی اقامتگاه دارای 20 پله می باشد.
حس نوستالژی زندگی در خانه های باصفای قدیمی برای همه ما لذت بخش است، خانه ای با دیوارهایی ساخته شده از سنگ و کاهگل و سقف های چوبی با قدمتی بالغ بر 200 سال، گویی زمان در آنجا متوقف شده و هنوز دل نگرانی و آشفتگی بر در و دیوار آن رخنه نکرده، خانه ای پر از آرامش و حس ناب زندگی با در و پنجره هایی آبی رنگ. فاصله اقامت گاه تا سوپرمارکت 50 متر و تا نانوایی 200 متر می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به چشمه خوشرود (4 کیلومتر)، باغ وحش وکیل آباد (30 کیلومتر)، آبشار کنگ (33 کیلومتر)، بوستان کوه سنگی (41 کیلومتر) و حرم امام رضا (43 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
600000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی در منطقه پلکانی کنگ

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 6 نفر
اتاق 20 متری شامل 4 سرویس کف خواب، سینک ظرفشویی، یخچال مشترک، سیستم گرمایشی بخاری گازی و کرسی، به دلیل موقعیت جغرافیایی سیستم سرمایشی پنکه می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 20 متری شامل 4 سرویس کف خواب، سینک ظرفشویی، یخچال مشترک، سیستم گرمایشی بخاری گازی، به دلیل موقعیت جغرافیایی سیستم سرمایشی پنکه می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 6 نفر
اتاق 18 متری شامل 4 سرویس کف خواب، سینک ظرفشویی، یخچال مشترک، سیستم گرمایشی بخاری گازی و کرسی، به دلیل موقعیت جغرافیایی سیستم سرمایشی پنکه می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 9 نفر
اتاق 20 متری شامل 7 سرویس کف خواب، سینک ظرفشویی، یخچال مشترک، تراس اختصاصی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و کرسی، به دلیل موقعیت جغرافیایی سیستم سرمایشی پنکه می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 12 متری شامل 4 سرویس کف خواب، سینک ظرفشویی، یخچال مشترک، تراس، سیستم گرمایشی بخاری گازی، به دلیل موقعیت جغرافیایی سیستم سرمایشی پنکه بوده، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی در منطقه پلکانی کنگ:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید