اجاره بوم گردی در جاده دو هزار تنکابن- کلبه پرستو

(تعداد بازدید: 193)   مازندران ,  تنکابن ,  درازلات  کد اقامتگاه: 205048
شروع از  2600000 تومان

اقامتگاه بوم گردی در فاصله 17 کیلومتری از شهر تنکابن و در دل جنگل های دو هزار تنکابن واقع شده است. این اقامتگاه بومگردی در زمینی به مساحت 1000 مترمربع بصورت یک کلبه مستقل در همکف بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 6 گردشگر را دارد.
کلبه پرستو با زیربنای 50 متر شامل اتاق پذیرایی (35 متر مربع)، 1 اتاق بهارخواب (15 مترمربع)، که بصورت تخت خواب و کف خواب بوده، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد. همچنین در قسمت پشتی اقامتگاه آشپزخانه مشترک با امکانات کامل، میز غذاخوری و آتشگاه در اختیار مسافران عزیز قرار داده می شود.
در بدو ورود به اقامتگاه، با حیاطی دلباز و حوض فیروزه‌ای کوچکی که گلدان‌های رنگی دور آن را احاطه کرده‌اند، مواجه می‌شوید که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌نماید. اگر اهل  قدم زدن در حیاط اقامتگاه باشید، در انتهای حیاط به دربی چوبی خواهید رسید که در پشت آن پلی معلق بر روی رودی زیبا استوار شده تا شما را به دل جنگل هدایت نماید. دویدن در مسیری رویایی با چمن‌های سرسبز و آسمانی نیلگون، حسی همچون شناور شدن در رویای کودکی را برایتان به ارمغان می‌آورد.
از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به دشت دریاسر (19 کیلومتر)، آبگرم معدنی فلکده (15 کیلومتر)، قله سیالان، ییلاق نوشا، مرداب نشتارود (31 کیلومتر)، بام شهسوار و جنگل‌ سه هزار (5 کیلومتر) اشاره کرد. - دراین مجموعه واحد اقامتی دیگری با کد زیر در ایران بوم گردی قابل رزرو می باشد:
نکته حائز اهمیت برای گردشگرانی که قصد رزرو این اقامتگاه جنگلی را دارند این است که به دلیل اینکه این اقامتگاه یکی از مراکز حامی حیوانات می باشد، رفت و آمد این حیوانات در نزدیکی اقامتگاه اجتناب ناپذیر است و البته مسئول اقامتگاه با اجرای تدابیر حفاظتی، امنیت گردشگران را تضمین می کند.
-با توجه به شرایط این اقامتگاه، این مکان به گردشگرانی که دارای ترس شدید نسبت به حضور حیوانات در اطراف اقامتگاه هستند پیشنهاد نمی شود.
- دراین مجموعه واحد اقامتی دیگری با کد زیر در ایران بوم گردی قابل رزرو می باشد:
اتاق "205008"

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
2600000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو بوم گردی در جاده دو هزار تنکابن- کلبه پرستو

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 6 نفر

کلبه 50 متری شامل اتاق پذیرایی (1 تخت دبل، 2 سرویس کف خواب، میز غذاخوری، یخچال)، 1 اتاق بهارخواب (1 تشک دبل سنتی)، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری گازی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو بوم گردی در جاده دو هزار تنکابن- کلبه پرستو:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید