اجاره مجموعه اقامتی دادوکلا ساری- خانه مهربانی

(تعداد بازدید: 188)   مازندران ,  سارئ ,  دادوکلا  کد اقامتگاه: 207051
شروع از  1450000 تومان

مجموعه اقامتی دادوکلا در منطقه دادوکلا شهرستان ساری واقع شده است. سوئیت خانه مهربانی در فاصله 70 کیلومتری از شهر ساری و 21 کیلومتری از شهر پل سفید در زمینی به مساحت 800 متر و زیربنای 120 متر بصورت ساختمانی 2 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 9 گردشگر را دارد. سوئیت در فاصله 20 کیلومتری از جاده پل سفید به ورسک واقع شده است.
سوئیت که در طبقه اول واقع شده دارای اتاق پذیرایی (30 متر)، 2 اتاق (12 متر)، تراس (17 متر)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و بصورت کف خواب می باشد. سوئیت دارای درب ورودی مجزا و حیاط مشترک با میزبان که در طبقه دوم سکونت دارد می باشد.
باغچه کوچک حیاط این خانه پر از سبزی های ترد و تازه ای ست که می توانی با آن سفره ات را رنگین کنی و از میوه های درختان آلو، گردو و آلوچه و ...تناول کنی و از این آب و هوای ناب کوهستانی لذت ببری. فاصله ویلا تا سوپرمارکت و نانوایی حدود 10 دقیقه با ماشین می باشد.
از جاذبه های اطراف ویلا می توان به چشمه عروس و داماد (5 کیلومتر)، بقایای شهر تاریخی پریم (1.5 کیلومتر)، برج تاریخی رسکت (13 کیلومتر)، جنگل راش (20 کیلومتر)، منطقه نمونه گردشگری ورگینه وا (24 کیلومتر) و سد سلیمان تنگه (27 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1450000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو مجموعه اقامتی دادوکلا ساری- خانه مهربانی

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 9 نفر

سوئیت شامل اتاق پذیرایی (مبلمان و تلویزیون)، 2 اتاق خواب (9 سرویس کف خواب)، آشپزخانه (یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، سیخ کباب، ظروف پخت و پز و غذاخوری)، میزغذاخوری، جاروبرقی، منقل، تنور هیزمی، تراس، سیستم گرمایشی بخاری گازی، به دلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی (سیار) و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو مجموعه اقامتی دادوکلا ساری- خانه مهربانی:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید