اجاره اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان

(تعداد بازدید: 3412)   همدان ,  همدان ,  یکن آباد 

اقامتگاه بوم گردی شبستان در روستای یکن آباد از توابع شهرستان همدان قرار دارد. همدان شهریست زیبا و اصیل که به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران شناخته شده است. اقامتگاه شبستان در فاصله 10 کیلومتری از همدان در زمینی به مساحت 500 متر و زیر بنای 400 متر مربع در 2 طبقه همکف و اول بنا شده که با دارا بودن 3 اتاق اقامتی به نام های زینت الملوک، سرای شاه نشین و سرای قجری است که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 45 نفر را دارد.
خانه روستایی شبستان با معماری سنتی و مصالحی نظیر کاهگل و چوب ساخته شده که حس نوستالژیک خانه‌های قدیمی با معماری اصیل ایرانی را به خوبی به تصویر کشیده و شما را به روزگارهای دور می‌برد. با اقامت در این بومگردی ساعت‌ها به تماشای نمای کاهگلی با هارمونی رنگ فیروزه‌ای حوض حیاط و سرسبزی باغچه زیبا آن بپردازید و حسی سرشار از آرامش را به روح و جانتان تزریق نمایید.
قدم زدن‌های صبحگاهی در کوچه پس کوچه‌های روستا، فرصت مناسبی برای تماشای جریان زندگی در آن منطقه است که جلوه ویژه‌ای از زندگی روستایی را برایتان به نمایش می‌گذارد. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان از روستای لالجین، غار علیصدر، مجموعه تفریحی گنج نامه، آرامگاه بابا طاهر، موزه تازیخ طبیعی همدان، گنبد علویان، آرامگاه بوعلی سینا، بازار سنتی همدان و حمام تاریخی قلعه نام برد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
در حال حاضر اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان قابل رزرو نمی باشد.

نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه ثبت شده است

علی 22 بهمن 1401
عالی بود
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید