اجاره اقامتگاه بوم گردی جاده نیشابور به مشهد- اتاق

(تعداد بازدید: 14060)   خراسان رضوئ ,  مشهد ,  درخت سفیدار  کد اقامتگاه: 916002 50+ 50+ نفر شب
شروع از  250000 تومان

اقامتگاه بوم گردی در ورودی روستای تاریخی درخت سفیدار و 55 کیلومتری جاده مشهد- نیشابور واقع شده است. روستای درخت سفیدار با قدمتی بیش از 1500 سال در حاشیه جاده تاریخی ابریشم قرار دارد و اقامتگاه بوم گردی جاده ابریشم نیز با قدمتی بیش از 100 سال، در زمینی به مساحت 650 متر و زیر بنای 480 مترمربع در 2 طبقه ساخته شده است که ظرفیت پذیرایی از 40 نفر گردشگر را دارا می‌باشد.

ستون، سقف، در و پنجره‌های چوبی، دیوارهای کاهگلی، ایوان‌های دلباز، تنور و حوضچه شما را به گذشته دور می‌برد و لحظاتی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. در اقامتگاه رستوران، کافی شاپ، موزه فرهنگ روستایی و اتاقی سرشار از نمک برای نمک درمانی در نظر گرفته شده است.

از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به دره پیوه ژن (6 کیلومتر)، چشمه گراب (28 کیلومتر)، کاروانسرای اسحاق خانی (35 کیلومتر) و چشمه طبیعت (40 کیلومتر) اشاره کرد.

-در این مجموعه واحد اقامتی دیگری با کد زیر در ایران بوم گردی قابل رزرو می باشد.

سوئیت "916003"


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
250000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی جاده نیشابور به مشهد- اتاق

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 12 متری شامل 3 سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی پنکه، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 15 متری شامل 3 سرویس کف خواب، تراس مشترک، سیستم گرمایشی شوفاژ و کرسی، سیستم سرمایشی پنکه، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی (سیار) و حمام مشترک در راهرو طبقه دوم.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 18 متری شامل 4 سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی شوفاژ و کرسی، سیستم سرمایشی پنکه، حمام مشترک با اتاق خاله رباب، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 18 متری شامل 4 سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی شوفاژ و کرسی، سیستم سرمایشی پنکه، حمام مشترک با اتاق خاله زیبا، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 6 نفر
اتاق 24 متری شامل 6 سرویس کف خواب، تراس مشترک، سیستم گرمایشی شوفاژ و کرسی، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی (سیار) و حمام مشترک در راهرو طبقه دوم.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 6 نفر
اتاق 24 متری شامل 6 سرویس کف خواب، تراس مشترک، سیستم گرمایشی شوفاژ و کرسی، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی (سیار) و حمام مشترک در راهرو طبقه دوم.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی جاده نیشابور به مشهد- اتاق:



اطلاعات تکمیلی اقامتگاه

مشخصات

اهالی  خون گرم روستا درخت سپیدار به دلیل برخوردار بودن از هوای پاک، هر ساله پذیرای صدها میهمان طبیعت دوست در روز طبیعت(13 فروردین) میباشند.

در اقامتگاه بوم گردی جاده ابریشم به جز 7 سرای اقامتی برای میزبانی از مسافران چند اتاق جهت آشنایی گردشگران با فرهنگ و سبک زندگی اهالی این دیار بنا شده که می توان به کبوتر خانه، حوض خانه با نمایی خاص، عکاس خانه، کارگاه گلاب گیری، کلبه خاطره ها(کلبه چوبی) و همچنین لمکده (جهت سرو غذا در فضای آرام و سنتی) اشاره کرد. ظرفیت هر سرای اقامتی متفاوت می باشد و حداقل 5 گردشگر مشتاق را در خود جای می دهد. اتاق با طراحی بومی و مصالحی چون کاه گل و چوب حس زندگی در گذشته و حس نوستالژیک خونه مادر بزرگ و پدر بزرگ را در شما زنده می کند. لازم به یاد اوری است که آب قنات این روستا که به دلیل وجود املاح معدنی غنی است برای استفاده شرب توسط گردشگران ایده آل می باشد.

حیاط در اقامتگاه سنتی جاده ابریشم مشهد

موقعیت جغرافیایی

اقامتگاه بوم گردی جاده ابریشم در 55 کیلومتری اتوبان مشهد-تهران در نزدیکی شهر جدید بینالود قرار دارد که فاصله اقامتگاه تا اتوبان مشهد-تهران تنها 1500 متر می باشد که فاصله اقامتگاه تا اتوبان هم بصورت آسفالت می باشد تا دسترسی گردشگران به این سرای بومی بسیار آسان باشد.

امکانات

-    پارکینگ: این اقامتگاه جاده ابریشم دارای پارکینگ اختصاصی نمی باشد ولی شما می توانید در محوطه عمومی نزدیک به اقامتگاه وسیله نقلیه خود را با اطمینان خاطر پارک کنید.

-    سیستم گرمایشی و سرمایشی: در این سرای سنتی شما می تونید مانند گذشته نه چندان دور، از کرسی و بخاری نفت سوزبرای گرم کردن خود استفاده نمایید. به علت قرار گرفتن روستای درخت سپیدار در تونل بادی منطقه استفاده از سیستم سرمایشی احساس نمی شود با این حال پنکه به عنوان سیستم سرمایشی در این اقامتگاه موجود می باشد. 

-    آنتن دهی: اُپراتورهای ایرانسل و همراه اول در این منطقه دارای پوشش تقریبا مناسبی می باشند.

-    اینترنت: این اقامتگاه دارای اینترنت رایگان وای فای نمی باشد ولی می توان از اینترنت همراه موبایل ایرانسل و همراه اول استفاده کرد البته اینترنت همراه  در بعضی از نقاط روستا دچار اختلالات اندکی می باشد. 

-    کف خواب یا تخت خواب: نمناسب با فرهنگ وسنن این ناحیه استراحت شبانه بصورت کف خواب با لحاف و تشک محلی صورت می گیرد.

-    غذا خوری: شما می توانید در زمان وعده های غذایی، غذای محلی را روی میزها و تخت های چوبی در سالنی به اسم لمکده میل بفرمایید. 

-    طب سنتی: با توجه به وجود کارشناس طب سنتی در اقامتگاه، شما می توانید با توصیه کارشناس از غذاها و داروهای گیاهی موجود که مناسب مزاج شما می باشد استفاده نمایید.

-    یخچال و تلویزیون: در خانه روستایی جاده ابریشم، یخچال و تلویزیون محیا نمی باشد ولی اگر وسیله ضروری برای نگه داری در یخچال به همراه دارید می توانید با هماهنگی مسئول اقامتگاه آن را در یخچال مرکزی نگه داری کنید.

-    مکان های اورژانسی: درمانگاه شبانه روزی، آتش نشانی وکلانتری در فاصله چهار کیلومتری از اقامتگاه قرار دارند.

-    سرویس بهداشتی و حمام: این سرای سنتی دارای 2 سرویس بهداشتی ایرانی و یک سرویس بهداشتی فرنگی و دو حمام بصورت مشترک می باشد



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 1 رائ داده شده

معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
3 دیدگاه ثبت شده است

بهاره (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در مرداد 1398 31 مرداد 1398
نظافت اتاقها و کلا اقامتگاه عالی بود.برخورد مسئول محترم جناب آقای کمالی و خانواده ایشان،پذیرایی و کیفیت غذاها نیز عالی بود.فضای سنتی و امکانات فراهم گردیده حس نوستالژیک خانه های روستایی قدیمی را کاملا تداعی میکرد.به امید دیدار مجدد از اقامتگاه زیبای بومگردی جاده ابریشم
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به بهاره سلیمانی 11 فروردین 1400
ممنون از ابراز لطفتون
ما انجام وظیفه میکنیم


عباس (رزرو کننده) ناهار و شام محلی در آذر 1397 07 آذر 1397
محیط عالی و بسیار تمیز بود.خانواده مسئول اقامتگاه بسیار با ادب و محترم بودند.کیفیت غذا نیز عالی بود. محیط با خلاقیت ها و نواوری خانواده بسیار زیبا و جالب بود.توصیه میکنم هر کی استفاده نکند،ضرر میکنه.ما انشاالله مجدد خواهیم رفت.

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به عباس غلامزاده 11 فروردین 1400
جناب عباس زاده متشکرم
به امید دیدار مجدد


رسول (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در مهر 1397 21 مهر 1397
اقامتگاه شرایط بسیار عالی داشت از همه لحاظ برخورد مالک و خانواده محترم بسیار عالی و قابل احترام بود از لحاظ غذا و کیفیت هم شرایط خوبی داشت در کل من به این اقامتگاه نمره بسیار عالی میدهم ممنون از شما بابت معرفی مکانهای زیبا و خاطره انگیز

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به رسول رشد 11 فروردین 1400
به امید دیدار مجدد


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به رسول رشد 24 تیر 1400
ممنون انجام وظیفه بود





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید