اجاره اقامتگاه بوم گردی پرداروم تنکابن

(تعداد بازدید: 30786)   مازندران ,  تنکابن ,  گرماپشته  50+ 50+ نفر شب

اقامتگاه بوم گردی پرداروم در روستای گرماپشته از توابع شهرستان تنکابن (شهسوار) استان مازندران واقع شده است. دور تا دور روستای گرماپشته را کوه هایی با پوشش جنگلی به طرز زیبایی پوشانده اند. این خانه روستایی در محیطی بکر و دنج در دامنه کوه پوشیده از درختان جنگلی هیرکانی، در میان باغ چای قرار گرفته و مناظری شگرف از شالیزارهای برنج و باغ های چای دارد که چشم هر گردشگری را مدت ها مبهوت زیبایی خود می کند. این اقامتگاه با معماری کاملا سنتی با مصالح طبیعی محیط پیرامون، چون چوب درختان و کاهگل بنا شده است که باعث شده حس بوم گردی را هر چه بهتر به تصویر بکشد.

اقامتگاه با داشتن 2 اتاق سنتی، ظرفیت استاندارد 6 نفر و  حداکثر 12 نفر جهت اقامت گردشگران را دارا می‌باشد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این اقامتگاه می‌توان به کارگاه فرآوری چای، زمین بازی و تاب درختی هیجان انگیز آن اشاره کرد. همچنین در اطراف اقامتگاه نیز مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی جنگلی به طول 15 کیلومتر، مسیر آفرود-جنگلی به طول 70 کیلومتر و رودخانه‌ای زیبا  برای شنا و ماهیگیری وجود دارد که می‌تواند لحظاتی شاداب و مهیج را برای خلق یه سفر بیادماندنی فراهم کند. شروع ساخت اقامتگاه بوم گردی از خاطرات کودکانه مالک اقامتگاه شروع شده است و خشت خشت آن با دستان پر از عشق ایشان برای تحقق این رویا بنا شده است.


درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
در حال حاضر اقامتگاه بوم گردی پرداروم تنکابن قابل رزرو نمی باشد.


اطلاعات تکمیلی اقامتگاه

مشخصات

اقامتگاه بوم گردی جنگلی در مساحت 20.000 مترمربعی در دل جنگل های بکر هیرکانی و میان باغات چای قرار دارد. جنس بنا از چوب و کاهگل است به سبک خانه های قدیمی و با همان حال و هوا ساخته شده است. این خانه روستایی در 2 اتاق و یک آشپزخانه آماده ارائه خدمت به مسافران می باشد. کلبه پدری دارای ایوان اختصاصی و اکلبه امید به صورت جدا و کمی بالاتر از کلبه پدری قرار دارد. بر دیوار کاه گلی اتاق ها، ابزارهای چوبی و سفالی قدیمی آویخته شده و چوب های سقف آن با کاه گل های ورز داده شده که به طور باور نکردنی به هم متصل اند. اقامتگاه بوم گردی جنگلی دارای یک حمام و سرویس بهداشتی مشترک می باشد و آن چیزی که حتما نظرتان را جلب می کند. نوع خاص معماری سرویس بهداشتی آن می باشد که به صورت کلبه چوبی کوچک طراحی شده است.

اقامتگاه پرداروم

برای رسیدن به اقامتگاه  که در بالای تپه قرار دارد باید از مسیر جنگلی 500 متری ، با شیب 40 درجه بالا رفت( شامل 400 پله) که این امر در صورتی که ورزشکار نباشید باعث می شود در طول مسیر نیاز به استراحت دو سه دقیقه ای داشته باشید تا نفسی بگیرید. طی کردن این مسیر به این دلیل که از کنار باغ چای و درختان سنوبر گذر خواهید کرد بسیار لذت بخش خواهد بود. البته این شیب باعث شده که افراد سالخورده و افرادی که به هر دلیل کم توانند کمتر این خانه باغ روستایی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اما برای این دسته از مسافران هم پیشنهاد هیجان انگیزی داریم؛ طی کردند این مسیر زیبا با اسب که با هماهنگی قبلی می توانید اسبی را برای بالا رفتن تا اقامتگاه داشته باشید.

نما روستای گرما پشته از ایوان اقامتگاه پرداروم

برای اینکه گردشگران هر چه بیشتر با فضای زندگی روستایی-سنتی آشنا شوند روشنایی اتاق های اقامتگاه بوم گردی جنگلی به وسیله چراغ های قدیمی نفت سوز و فانوس تامین می شود و البته روشنایی حیاط و باغ از طریق لامپ های برقی می باشد.

 

وضعیت جغرافیایی

روستای گرماپشته در 8 کیلومتری شهرستان تنکابن(شهسوار) واقع شده است و دارای هوای معتدل و مرطوب می باشد. اقامتگاه در محیطی بکر و دنج در شیب کوه پوشیده از درختان جنگلی هیرکانی در میان باغ چای قرار دارد که مناظری شگرف از شالیزارهای برنج و باغ های چای مدت ها هر گردشگری را مبهوت زیبایی خود می کند. وقتی از روی ایوان اقامتگاه به بیرون نگاه میکنید در نزدیکی خود باغات چای و در امتداد آن شالیزارهای برنج  روستایان را خواهید دید که در فصل تابستان ترکیبی بی نظیر از رنگ های زرد و سبز را خلق می کند.

نمای هوایی روستای گرما پشته تنکابن

امکانات

پارکینگ: اقامتگاه بوم گردی پارکینگ اختصاصی برای ماشین های سواری ندارد ، ماشین های شخصی در پایین تپه پارک میشه و گردشگران مسافتی(شامل 400 پله) را تا اقامتگاه پیاده روی میکنند. به گفته مسئول اقامتگاه امنیت ماشین ها با توجه به روستایی بودن منطقه کاملا تامین است. و هیچ نگرانی بابت این موضوع نیست. همچنین مکان پارک خودرو هم مناسب می باشد و تیم ایران بوم گردی در سفر به این خانه روستایی مشکلی از این بابت حس نکرد.

تلوزیوندر این خانه باغ روستایی تلوزیون وجود ندارد که به دلیل داشتن جاذبه های دیدنی متنوع، وقتی برای مشاهده تلویزیون وجود ندارد.

 



موارد مشابه



ویدئو های اقامتگاه

جواد در سفر تیم ایران بوم گردی به اقامتگاه پرداروم از تاب درختی خاص و فوق العاده بالای اقامتگاه استفاده می کنه و فیلم برداری هم میکنه. جهت رزرو به وب سایت www.iranbomgardi.ir مراجعه و یا با شماره : 09112077375 تماس حاصل کنید.
    • جواد و تاب درختی هیجان انگیز پردارم بر لبه پرتگاه
    • شروع رویای پرداروم- قسمت اول (در مسیر کلبه)
    • تیزر معرفی اقامتگاه بوم گردی پرداروم - تنکابن






دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
6 دیدگاه ثبت شده است

مرتضی (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در کلبه در فروردین 1400 07 فروردین 1400
خیلی عالی بود مخصوصا برخورد میزبان. یه کمی پیاده روی داره اما برای بالا بردن بار نیز کمک میدهند. شام و ناهار حتما رزرو کنید چون کلبه ی پدر که ما بودیم یخچال و گاز و وسایل لازم برای پخت و پز موجود نیست. از طرفی هم غذای محلی اینجا بسیار خوشمزه هستن. برای گرم کردن و چای از هیزم استفاده میشه که خودتون هیزم رو شارژ میکنید البته هیزم توی ایوان هست و در دسترس و هر بار توسط میزبان شارژ میشه. حتما اینجا رو پیشنهاد میکنم.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


حمیرا (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در کلبه در شهریور 1398 19 شهریور 1398
همه چی فوق العاده ...اقامتی دلچسب ،چشم اندازی عالی،تشکر فراوان از آقا محسن و حسین آقا و هم چنین از آقا جواد بخاطر مکان بسیار زیبایی که خلق کردن
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


پردیس (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در کندوج در تیر 1398 07 شهریور 1398
بسیار زیبا و رویایی
تمیز و امکانات خوب
تنها نکته منفی صبحانه ای بود که سرو شد
بسیار معمولی، کارخونه ای و مختصر بود متاسفانه
درخور فضا و هزینه ای که گرفته می‌شد نبود.
انتظار من از صبحانه اقامتگاه بوم گردی در تجارب اقامتهایی که داشتم محلی بودن و القای حال و هوای اقامتگاه بود.
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3 از 5


علیرضا 03 شهریور 1397
جای بسیار زیبا و بکری هست. مسیر پیاده روی تا کلبه ها بسیار زیبا است.
اتاق ها بسیار تمیز و قشنگ هستند. ، مالکان اقامتگاه (خانم و اقای گلیج و همکارانشون خیلی مهربون و خوبند) مهمان نوازی بسیاری خوبی دارند.
ما حتما دوباره می ریم

پریزاد 22 تیر 1397
بسیار جای زیبا و بکری هست.پذیرایی بسیار گرم و دوستانه بود.دست پخت خانم گلیج حرف نداره.صبحانه که اصلا نگم.اتاق ها و رختخواب ها تمیز.ما با بچه ۲ ساله رفتیم بسیار جای خوبی حتمن پیشنهاد میکنم امتحان کنید

سميرا 21 خرداد 1397
هر ايراني حتما حتما يه شب رو بايد در اين اقامتگاه بمونه، رويايي شيرينه كه تا نچشي نميفهمي




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید