شنبه 8 اردیبهشت  
×   خانه   همه مطالب   ویدئو   اقامتگاه های بوم گردی
بستن
مطلب مورد نظر خود را بر اساس استان از روی نقشه انتخاب کنید.
نام استان:  مازندران

آدرنالین پارک تهران

آدرنالین پارک تهران

آدرنالین پارک تهران


نویسنده: زهرا آذرنیوش
08 آبان 1402

نزدیک ترین اقامتگاه ها و ویلا ها به آدرنالین پارک تهران جهت اجاره و رزرو



  • آدرنالین پارک؛ تجربه لذت هیجان :

آدرنالین پارک از جذاب‌ترین پارک‌های تهران برای انجام ورزش‌ها و تفریحات هیجانی و پرخطر است؛ این پارک زیبا و تماشایی فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی آغاز کرد. آدرنالین پارک با تفریحات مفرح و شاد، محلی برای ورزش و تفریح اهالی تهران و گردشگران این شهر محسوب می‌شود و از معروف‌ترین جاهای دیدنی پایتخت برای افراد ریسک‌پذیر و اهل هیجان است. 

آدرنالین پارک

مجموعه G-MAX

پارک آدرنالین تهران یک پارک ورزشی-تفریحی جذاب محسوب می‌شود که برای تفریح و وقت‌گذرانی مناسب است؛ این پارک برای گروه‌های سنی مختلف و سلایق متنوع، استفاده می‌شود و افراد بسیاری را جذب خود می‌کند. 
ورزش‌های هیجان‌انگیزی در آدرنالین پارک وجود دارد که در میان جوانان بسیار محبوب هستند. این ورزش‌ها انرژی بالایی را برای جوانان ایجاد می‌کنند و با تاثیر مثبت روی زندگی آنها، سطح زندگی این افراد را بهبود می‌دهند. 

آدرنالین پارک

تفریحات آدرنالین پارک

  • پارک آدرنالین کجاست؟

آدرنالین پارک، پارکی با تفریحات جذاب است که در شمال غرب تهران و در منطقه 2 شهرداری قرار دارد؛ این پارک، نزدیک پارک پرواز سعادت‌آباد است و اولین پارک ورزش‌های هیجانی در پایتخت به‌شمار می‌رود. 
مدیر پارک آدرنالین عقیده دارد که نام پارک براساس کارکرد آن بر روی آن گذاشته شده است؛ زیرا وسایل ورزشی موجود در آن، از نوع لوازم ورزش‌های هیجانی هستند که آدرنالین خون افراد را بالا می‌برند و تجربه‌ای رویایی و به‌یادماندنی برای آنها به جای می‌گذارند. 
 آدرس : تهران، بزرگراه یادگار امام، بلوار پیام، جنوب شرق میدان بهرود | برای دیدن آدرس دقیق اینجا کلیک کنید 

تفریحات آدرنالین پارک

آدرنالین پارک

  • درباره آدرنالین پارک :

آدرنالین پارک تهران به عنوان یک پارک ورزش‌های هیجانی در سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی توسط فردی به نام امیر بدری بنا شد. مساحت این پارک حدود ۱۰۰۰ متر مربع است و نزدیک پارک پرواز سعادت‌آباد قرار قرار دارد؛ این پارک به عنوان نخستین پارک ورزش‌های هیجان‌انگیز و خاص طراحی شد و داستان جدیدی از سرگرمی و تفریح گردشگران تهرانی را آغاز کرد. 

آدرنالین پارک

تابلوی ورودی مجموعه آدرنالین پارک

مدیر پارک آدرنالین رکورددار پرش‌های آزاد جهان و یک بدل‌کار حرفه‌ای است. به گفته او تجهیزات آدرنالین پارک از ضریب ایمنی 8 برخوردار هستند. این ضریب، ایمنی بالا و امتیاز مهمی به شمار می‌رود. ضریب ایمنی 8 به این مفهوم است که تجهیزات سازه از پیچ تا اسکلت فلزی، 8 برابر ظرفیت وزن را تحمل می‌کنند.

 تجهیزات آدرنالین پارک و قطعات آنها، توسط کارشناسان فنی تست شده و آزمایش‌های لازم در این زمینه، برای اطمینان انجام شده است؛ بازدیدکنندگان پارک می‌توانند با فکری آسوده در این پارک ورزش کرده و اوج هیجان را در آن با ترشح آدرنالین تجربه کنند و لذت ببرند. 

نمای ورودی آدرنالین پارک

نمای ورودی مجموعه

  • دسترسی به آدرنالین پارک :

اگر از اهالی شهر تهران هستید به راحتی می‌توانید با خودرو شخصی یا تاکسی اینترنتی به آدرنالین پارک بروید. برای دسترسی به پارک، از بزرگراه یادگار امام راهی بلوار پیام بشوید؛ سپس خود را به میدان بهرود برسانید؛ پارک در ضلع جنوب شرقی میدان بهرود واقع شده است. 
ایستگاه میدان صنعت، نزدیکترین ایستگاه مترو به آدرنالین پارک است که در خط هفت متروی تهران واقع شده است و کمتر از شش کیلومتر با این پارک فاصله دارد. از این ایستگاه می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی به آدرنالین پارک بروید. 
ایستگاه اتوبوس میدان بهرود نیز نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به آدرنالین پارک محسوب می‌شود؛ از این اتوبوس می‌توانید به راحتی استفاده کنید و خود را به آدرنالین پارک برسانید. 

آدرنالین پارک

تفریحات مجموعه G-MAX

  • آب و هوای آدرنالین پارک :

آدرنالین پارک در منطقه 2 تهران قرار دارد. این منطقه از شمال به کوی فراز، از شمال شرق به اوین، از جنوب به شهرک غرب و از غرب به فرحزاد منتهی می‌شود.

آب و هوای منطقه 2 تهران بسیار تمیز و سالم است؛ این محله به دیگر نقاط تهران، دسترسی مناسبی دارد. تمیزی این منطقه، بر پاکی آب و هوای آدرنالین پارک نیز تاثیر می‌گذارد و نزدیکی پارک به رشته کوههای البرز، بر تمیزی هوای آن می‌افزاید. 

آدرنالین پارک

آدرنالین پارک

  • بهترین زمان تفریح در آدرنالین پارک :

آدرنالین پارک در همه فصل‌های سال زیباست و امکانات خوبی برای استفاده گردشگران دارد؛ اما بهترین زمان تفریح در آدرنالین پارک، فصل بهار است؛ زیرا آب و هوای دیگر فصل‌های سال، مانند فصل بهار برای تفریح مناسب نیستند. 
فصل تابستان هوای گرم و در فصل‌های سرد سال، هوای سرد مانع لذت و هیجان کامل برای تفریح می‌شود. برای مثال؛ ورزش‌هایی چون پرش آزاد، سنگ‌نوردی، سویینگ و ... در هوای خوب و معتدل جذابیت بیشتری دارند. 

آدرنالین پارک

تصویر هوایی از مجموعه آدرنالین پارک

  • تفریحات آدرنالین پارک :

آدرنالین پارک به عنوان یک مرکز تفریحی-ورزشی، به گردشگرانی که اهل هیجان و ریسک‌پذیری هستند، تفریحات جذاب و قابل توجهی ارائه می‌دهد. بازی‌های آدرنالین پارک تفریحاتی چون بانجی جامپینگ در ارتفاع ۴۰ متری، پرش آزاد روی تشک بادی، بازی‌های با طناب و سویینگ با ارتفاع ۳۰ متر را شامل می‌شوند که گردشگران از آن استفاده می‌کنند و لذت می‌برند.

آدرنالین پارک

نمای بیرونی مجموعه

پرش آزاد روی تشک، ترامپولین، یورو بانجی و زیپ‌لاین از ورزش‌ها و تفریحاتی هستند که کودکان نیز از آن استفاده می‌کنند. 
سالن‌های سنگ‌نوردی در پارک وجود دارد که در آن بازی‌های سرطناب و بولدرینک به گردشگران ارائه می‌شود. مسابقات فری استایل و مسابقات پارکور از دیگر ورزش‌ها و تفریحاتی هستند که در پارک آدرنالین برگزار می‌شوند. جذاب‌ترین تفریحات آدرنالین پارک عبارتند از:

 بانجی جامپینگ :

بانجی جامپینگ، از ورزش‌ها و تفریحات هیجانی است که یک سازه سکوی پرش دارد که در آن فرد با یک کمربند ایمنی و طناب ارتجاعی خود را از این سکو به سمت پایین پرتاب می‌کند. این سازه تماشایی، ارتفاعی حدود ۶۰ متر دارد و پرش از آن از ارتفاع ۴۰ متری است. در این ورزش، امکان پرش از دو سمت سکو برای انجام دهنده، فراهم است.

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ

هرچقدر ارتفاع بیشتر باشد، سقوط فرد نیز جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر است؛ این نوع ورزش، جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد و سبب آزاد شدن آدرنالین بیشتری در خون فرد می‌شود. تفاوت سازه بانجی جامپینگ با سازه‌های دیگر این است که از ارتفاع ۴۰ متری سکوی پرش تا ارتفاع ۶۰ متری آن، از یک سازه ایمن بنا شده است. 
گردشگران و علاقمندان این نوع ورزش با قرارگیری در ارتفاع با شرایط ایمن، چشم‌انداز تماشایی از شهر تهران را در مقابل دیدگان خود مشاهده می‌کنند. گردشگران در این موقعیت، با نمای زیبایی از شهر عکس سلفی می‌گیرند و عکس آدرنالین پارک را برای تماشای دیگر علاقمندان، در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.   

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ

سویینگ :

سویینگ آدرنالین پارک، شبیه یک تاب بزرگ است که در اشکال تک‌نفره و پنج نفره استفاده می‌شود؛ در این نوع ورزش، فرد با کمربند به صندلی قفل می‌شود. سویینگ ایمنی بسیاری دارد و ارتفاع سازه آن حدود ۳۰ متر است. 
تاب از ارتفاع ۳۰ متری رها می‌شود و به علت سطح هیجان بسیار بالا، ترشح آدرنالین در این تفریح به بالاترین حد خود می‌رسد. نمونه این نوع سازه در کشورهای اروپایی، آمریکا و آمریکای جنوبی نیز دیده شده است. 

سویینگ

سویینگ

 ادونچر پارک :

ادونچر پارک یا نردبان معلق یکی دیگر از تفریحات جذاب آدرنالین پارک است. طناب‌های آویزان شده به سازه‌های آهنی در بخشی از پارک دیده می‌شوند که همانند یک پل معلق عمل می‌کنند. افراد از روی این طناب‌ها عبور می‌کنند. 
از این نردبان‌های معلق برای بالا رفتن استفاده می‌شود؛ همچنین یک دیواره سنگ‌نوردی معلق در ارتفاع ۹متری سازه دیده می‌شود. این بخش از پارک برای کسانی مناسب است که هیجان برای آنها از اولویت زیادی برخوردار است. 

ادونچر پارک

ادونچر پارک

 بیگ‌ جامپ :

پرش آزاد یا بیگ جامپ از تفریحات جذاب آدرنالین پارک تهران است که آن را روی ایربگ یا تشک بادی انجام می‌دهند. سه نوع سکوی پرش با ارتفاع ۳، ۶ و ۹ متری در این نوع ورزش برای افراد بزرگسال وجود دارد. 
اغلب افراد پرش از ارتفاع سه متر را انتخاب می‌کنند؛ زیرا پرش‌های بیشتر از این ارتفاع، به آمادگی جسمانی زیاد و تمرین فراوان نیاز دارند. سکوهای دومتر نیز برای پرش آزاد کودکان روی تشک‌های بادی در این مجموعه در نظر گرفته شده است.  

آدرنالین پارک

بیگ جامپ

  • دیدنی‌های اطراف آدرنالین پارک :

آدرنالین پارک تهران خود یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی این شهر زیبا به شمار می‌رود و اطراف آن نیز جاذبه‌های تفریحی دیگری برای تکمیل این پارک زیبا وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند.  

 فلای‌لند تهران :

مجموعه ورزشی فلای لند( اسنوپارک) از سال ۱۳۸۹هجری خورشیدی برای آموزش اسکی آلپاین، ورزش‌های تیوب‌سواری، آموزش اسکی اسنوبرد خردسالان استفاده شد و سه مسیر در آن به طول‌های ۵۰، ۱۵۰ و ۱۷۰ متر برای استفاده گردشگران در نظر گرفتند. 

فلای لند اسنو پارک

فلای لند

پرسنل مجرب و خوش‌برخورد به علاوه سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب آن، از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه محسوب می‌شوند. فلای لند یک ساختمان سه طبقه است که یک طبقه آن را فودپارک تشکیل می‌دهد. 
فودپارک برای شکم‌گردان جذابیت قابل ملاحظه‌ای دارد. شاید از خود بپرسید در آدرنالین پارک کجا غذا بخوریم؟ پاسخ این است که به فودپارک فلای لند بروید.

آدرس : بزرگراه یادگار امام، بلوار پیام، خیابان آهنگرانی، ضلع جنوبی پارک پرواز | برای دیدن آدرس دقیق اینجا کلیک شود

فلای لند

اسنو پارک

 باشگاه بولینگ اوپال :

باشگاه بولینگ اپال در شمال غرب تهران و منطقه دو شهرداری قرار دارد؛ این باشگاه در مرکز خرید اپال واقع شده است. مرکز خرید اپال با ۱۳۰ هزار مساحت که برابر با ۱۳ هکتار می‌شود،  ۲۱ طبقه دارد که ۱۴تا از آن روی زمین و هفت طبقه از آن، زیر زمین قرار دارد. 
سالن‌های بولینگ، اتاق‌های فرار، سالن‌های بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و واقعیت مجازی این مجتمع، در طبقه هشتم آن واقع هستند. 

بولینگ اپال

بولینگ اوپال

بولینگ اپال، جزو بهترین باشگاه‌های بولینگ تهران است که به سیستم ثبت امتیاز اتوماتیک و پیشرفته مجهز است و محل مناسبی برای سرگرمی بزرگسالان و نوجوانان محسوب می‌شود. 
ظرفیت بازیکنان این مجموعه، چهار نفر است و باشگاه کفش مخصوص برای بولینگ نیز در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد؛ در این مرکز، علاوه بر باشگاه بولینگ، فروشگاه، شهربازی، مارکت، رستوران، قنادی، کافی‌شاپ و پردیس سینما از امکانات دیگر مرکز خرید اپال محسوب می‌شوند. 
 آدرس : بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز خرید اپال، طبقه هشتم | برای دیدن آدرس دقیق اینجا کلیک شود

بولینگ اپال

بولینگ اوپال

 پارک دایناسورها :

پارک دایناسورها که به پارک ژوراسیک نیز شهرت دارد، یک مجموعه آموزشی و تفریحی است که در سال ۱۳۹۲ هجری خورشیدی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پارک سه هکتار مساحت و ۲۸ مجسمه متحرک از انواع دایناسورهای مختلف دارد. 
مجسمه‌ها متناسب با اندازه‌های طبیعی و آناتومی که دارند، پلک‌ها و دست‌های خود را تکان می‌دهند و صداهای مختلفی از خود منعکس می‌کنند. مشاهده این مجسمه‌ها، گویی تصویری طبیعی از این حیوانات را در ذهن بیننده مجسم می‌کند. 

پارک دایناسورها

پارک دایناسورها

مجسمه حیواناتی چون خرس قطبی، دایناسور و فیل نیز در این پارک وجود دارد. مجسمه خزندگان، بندپایان و حشراتی مانند مورچه، زنبور، حلزون، لاک‌پشت، کفش‌دوزک، ایگوانا و تمساح در این پارک به وضوح قابل مشاهده است. پارک آدرنالین برای اردوهای علمی و تفریحی مدارس در درس علوم و زیست‌شناسی استفاده می‌شود.
فروشگاه اسباب‌بازی، فروشگاه صنایع دستی، سینمای چهاربعدی، آتلیه عکاسی، رستوران و کافه از مهم‌ترین امکانات پارک محسوب می‌شوند. 
 آدرس : سعادت‌آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، بلوار شقایق | برای دیدن آدرس دقیق اینجا کلیک شود

پارک دایناسورها

پارک ژوراسیک

  • در آدرنالین پارک چی بخوریم؟

هنگام گشت و گذار و تفریح در آدرنالین پارک، چی بخوریم؟ شکم‌گردانی که به آدرنالین پارک سفر می‌کنند، می‌توانند از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت یک بامداد از رستوران‌های فلای لند استفاده کنند. منوهای این رستوران، پیتزا، ساندویچ و همبرگر را شامل می‌شوند.
فودپارک فلای لند در ضلع جنوبی پارک پرواز سعادت‌آباد است؛ این مجموعه به فودکورت، رستوران و کافی‌شاپ مجهز است. نمای ظاهری فودپارک و دکوراسیون داخلی آن با رنگ‌های درخشان و نورپردازی متنوع خود، جذابیت توصیف‌ناشدنی را به تصویر می‌کشند.  

غذای فلای لند

غذای فلای لند

فلای لند سه طبقه دارد و فودکورت طبقه همکف آن فعال است؛ طبقات دیگر این مجموعه در آینده به رستوران عربی و استیک هاوس تبدیل می‌شوند. غرفه‌های فودکورت این مجموعه تنها یک نوع منو به گردشگران ارائه می‌کنند. 
منوهای رستوران‌های فلای لند انواع پیش‌غذا، پیتزا، پاستا، مرغ سوخاری، برگر، نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیرینی و دسر را شامل می‌شوند. این رستوران‌ها نهار و شام خوشمزه‌ای برای مهمانان خود تدارک می‌بینند و تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه برای گردشگران صبحانه سرو می‌کنند. 
یک تراس بزرگ و جذاب در انتهای طبقه همکف قرار دارد که برای جشن تولد نیز از آن استفاده می‌شود؛ این تراس زیبا، چشم‌اندازی تماشایی از شهر تهران را برای گردشگران نمایش می‌دهد.  

غذای فلای لند

غذای فلای لند

  • از آدرنالین پارک چی بخریم؟

فروشگاه‌های لوکسی در اطراف آدرنالین پارک وجود دارد که می‌توانید از آنجا خرید کنید و لذت ببرید؛ مجتمع تجاری پرواز، مجتمع تجاری ابریشم، مجتع تجاری کسری، مجتمع تجاری و اداری رویال سعادت‌آباد نیز از دیگر مراکز معروف آدرنالین پارک هستند که گردشگران از آن خرید می‌کنند و لذت می‌برند.  
مجتمع خرید اپال که بالاتر نیز به آن اشاره شد، یکی از مراکز خرید شیک نزدیک به آدرنالین پارک محسوب می‌شود که علاوه بر خرید، تفریحاتی چون بولینگ را در آن تجربه می‌کنید. 

مجتمع تجاری رویال

مجتمع تجاری رویال

  • اقامت در آدرنالین پارک :

تفریح و گشت و گذار در آدرناین پارک برای گردشگران جذابیت توصیف‌ناشدنی دارد. برخی از گردشگران علاقه دارند چندین و چند بار تفریحات پارک را تجربه کنند. اگر قصد اقامت در آدرنالین پارک تهران را دارید، نگران نباشید، گزینه‌های اقامتی بسیاری در محله سعادت‌آباد و نزدیکی پارک وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. 

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

  • سخن آخر :

آدرنالین پارک تهران در یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین مناطق تهران قرار دارد و از اوایل سال ۱۴۰۱ هجری خورشیدی مورد استقبال مردم و گردشگران قرار گرفت. این پارک نوع جدیدی از گردشگری هیجان‌انگیز را ایجاد کرد که بیشتر برای استفاده و لذت گردشگران در نظر گرفته شد. 
با استفاده از آدرنالین پارک تهران، لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنید که علاوه بر افزایش آدرنالین خونتان و ایجاد هیجان و لذت فراوان، خاطرات ماندگار و جذابی را نیز برایتان رقم می‌زند. 


منبع: ایران بوم گردی

دسته ها: استان ها تهران مجله ایران بوم گردی

مکان در نقشه

ارسال دیدگاه



دیدگاه کاربران

نظری ثبت نشده است.

پربازدید ترین مطالب

تگ