شنبه 6 مرداد  
×   خانه   همه مطالب   ویدئو   اقامتگاه های بوم گردی
بستن
مطلب مورد نظر خود را بر اساس استان از روی نقشه انتخاب کنید.
نام استان:  مازندران

⚡ نمک آبرود کجاست | جاهای دیدنی + تفریحات (1402)

⚡ نمک آبرود کجاست | جاهای دیدنی + تفریحات (1402)

⚡ نمک آبرود کجاست | جاهای دیدنی + تفریحات (1402)


نویسنده: زهرا آذرنیوش
12 آبان 1397

نزدیک ترین اقامتگاه ها و ویلا ها به ⚡ نمک آبرود کجاست | جاهای دیدنی + تفریحات (1402) جهت اجاره و رزرو



  • همه چیز درباره مجتمع گردشگری نمک آبرود و دیدنی‌های آن :

مجتمع گردشگری نمک آبرود از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری شمال ایران محسوب می‌شود. این منطقه در استان مازندران، فضای سرسبز و آب و هوای مطبوعی دارد. پوشش جنگلی درختان شمشاد، طبیعت سرسبز و چشم‌نواز به علاوه امکانات تفریحی متنوع و هیجان‌انگیز نمک آبرود، گردشگران را جذب گشت و گذار در این منطقه می‌کند. 

نمک آبرود

  • نمک آبرود کجاست؟

آدرس : مازندران، کیلومتر ۱۲ جاده چالوس به تنکابن

مجتمع تفریحی و گردشگری زیبا و رویایی نمک آبرود در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد. این منطقه را جزو جاذبه‌های چالوس می‌شناسند. قرارگیری این مجتمع زیبا و تفریحی بین دو شهر چالوس و تنکابن، مسیر تفریحی زیبایی برای گردشگران رقم زده است. 
شهر نمک آبرود از دو بخش تشکیل می‌شود. یک بخش آن، بخش مسکونی شهر نمک آبرود را دربر می‌گیرد و بخش دیگر، جاذبه‌های توریستی شهر و مجتمع گردشگری آن است.

جنگل نمک آبرود

 

امکانات تفریحی فوق‌العاده در مجتمع تفریحی نمک آبرود، گردشگران فراوانی با سلایق مختلف را جذب این منطقه کرده است. امکانات این پروژه تفریحی، در هیچ یک از شهرهای شمالی ایران وجود ندارد. 

جنگل نمک آبرود

 

  • مسیر دسترسی به نمک آبرود :

نمک آبرود بخشی از شهر چالوس است و برای دسترسی به آن باید از جاده چالوس عبور کنید. در جاده چالوس به تنکابن، بعد از تماشای تابلو نمک آبرود، مسیر خود را به سمت تابلو ادامه دهید و از ورودی توریستی شهر وارد آن بشوید. مسیر دیگری نیز برای دسترسی به شهر چالوس وجود دارد؛ ابتدا از چالوس به رامسر بروید و بعد از طی حدود ۷۰ کیلومتر، به منطقه گردشگری نمک آبرود می‌رسید. ورود به شهر نمک آبرود، سمتلزم پرداخت ورودی است.

نمک آبرود

 

فاصله پایتخت تا نمک آبرود نزدیک به ۲۱۰ کیلومتر است که حدود چهار ساعت زمان‌ می‌برد. اگر می‌خواهید با هواپیما به نمک آبرود بروید، با هواپیماهای رامسر سفر کنید. بعد از پیاده شدن در فرودگاه رامسر با تاکسی به منطقه تفریحی نمک آبرود بروید. 

نمک آبرود

  • آب و هوای نمک آبرود :

در نمک آبرود سه نوع آب و هوای متفاوت را تجربه می‌کنید؛ زیرا دو نوع جریان باد در منطقه وجود دارد. یک جریان از سمت شمال سیبری به سوی منطقه می‌وزد که هوای سرد را همراه برف و باران با خود دارد. جریان دیگر از غرب می‌وزد و باد گرم را با خود همراه دارد که هوای گرم و شرجی را در منطقه ایجاد می‌کند. 
وجود این بادها سه نوع آب و هوای معتدل سرد، کوهستانی و معتدل جلگه‌ای را در منطقه حاکم می‌کند. این تنوع آب و هوایی، تنوع زیست محیطی و پوشش گیاهی را به همراه دارد و هر فصل آن، جاذبه‌های طبیعی خاصی را ایجاد می‌کند.

جنگل نمک آبرود

 

  • بهترین زمان سفر به نمک آبرود :

منطقه گردشگری نمک آبرود در تمام روزهای سال زیبایی‌های خود را دارد؛ اما بهترین زمان سفر به این منطقه، فصل بهار است. طبیعت نمک آبرود در ماه اردیبهشت به اوج زیبایی و دلربایی خود می‌رسد و هوای آن نیز بسیار مطبوع است. اگر قصد سفر به این منطقه تفریحی را دارید، لذت طبیعت فصل بهار را از دست ندهید.

پارک ساحلی نمک آبرود

 

  •  دیدنی‌ها و امکانات تفریحی نمک آبرود :

دیدنی‌ها و تفریحات نمک آبرود بیشتر در بخش توریستی آن قرار دارند. در این بخش علاوه بر دیدنی‌های طبیعی چون ساحل، پارک جنگلی و پل معلق، امکانات تفریحی جذاب و به یادماندنی نیز برای گردشگران فراهم شده است. 

جنگل نمک آبرود

ساحل نمک آبرود :

تفریحگاه ساحلی نمک آبرود در قسمت شمالی شهرک گردشگری نمک آبرود واقع شده است. ساحل آرام و امکانات تفریحی مطلوب و متنوعی که در این ساحل تدارک دیده شده، خاطرات خوشی را برای گردشگران رقم می‌زند. 
امکانات تفریحی چون شاتل، قایق، جت اسکی، هاورکرافت، پاراسل، پیست‌های اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، موتورسواری و ماشین‌سواری از مهم‌ترین تفریحات در این ساحل فراهم است. 

ساحل نمک آبرود


وجود آلاچیق برای استراحت، کلبه‌های چوبی جهت اقامت، رستوران‌های ساحلی با چشم‌انداز به دریا و جنگل از مهم‌ترین امکانات موجود در ساحل هستند. مرداب ماهی‌گیری، فروشگاه صنایع دستی، چای‌خانه‌های سنتی، کمپینگ، چادر و عکاس‌خانه‌های موجود در ساحل نمک آبرود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای گردشگران برخوردارند. 
ساحل نمک آبرود محل مناسبی برای شنا است و دو مکان در آن برای شنای خانم‌ها و آقایان به همراه ۴۰ سایه‌بان تعبیه شده است. 

تله کابین نمک آبرود

 

پیست دوچرخه‌سواری :

علاقه‌مندان به ورزش دوچرخه سواری، به راحتی می‌توانند تفریح محبوب خود را در کنار ساحل نمک آبرود و زیر درختان بلندبالای آن تجربه کنند. لذت دوچرخه‌سواری در کنار ساحل با دوچرخه‌سواری در جاهای دیگر یکی نیست. این تجربه منحصر به فرد را از دست ندهید.

پیست دوچرخه سواری نمک آبرود

پیست اسب‌سواری :

استفاده از پیست اسب سواری نمک آبرود، یکی از تفریحات مورد علاقه سوارکاران در ساحل منطقه است. گردشگران از این پیست، بسیار استقبال می‌کنند و سوارکاری در آن برای عموم آزاد است؛ اما بهتر است تنها کسانی که تجربه دارند از آن استفاده کنند. 

پیست اسب سواری

تله کابین نمک آبرود :

تله کابین نمک آبرود در جنوب شرقی منطقه قرار دارد و از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۲۰:۰۰ در اختیار گردشگران است. این تله‌کابین در سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرد و به تدریج به یکی از جذاب‌ترین تفریحات منطقه تبدیل شد. 

تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود دو خط دارد. خط یک آن، با کابین‌های چهارنفره، در مدت زمان ۱۵ دقیقه، گردشگران را به قله مدوبن می‌برد. قله مدوبن از پایین کوه، ۱۰ درجه سردتر است و بهترین مکان برای استفاده از آب و هوای مطبوع و خنک در روزهای گرم سال محسوب می‌شود.
خط دو تله کابین نمک آبرود، کابین‌هایی از جنس فایبرگلاس دارد. این کابین‌ها که اغلب ۶ نفره هستند، تا قله دیوحمام کشیده می‌شوند. این قله چشم‌اندازی رویایی و آب و هوایی مطبوع دارد و امکانات رفاهی مناسب آن، محیط مطلوبی برای گشت و گذار گردشگران ایجاد می‌کند.

تله کابین نمک آبرود

پارک جنگلی نمک آبرود :

پارک جنگلی نمک آبرود با مساحت بیش از ۲۰۰ هکتار، یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه است. پوشش گیاهی منحصر به فرد، شمشادهای بلند و زیبا و طبیعت بکر آن، پارک را به یکی از جذاب‌ترین و منحصربه فردترین مکان‌های شمال ایران تبدیل کرده است که علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی از گشت و گذار و تفریح در آن لذت می‌برند. 
خط یک تله کابین از این پارک می‌گذرد و بخشی از زیبایی‌های آن را نمایان می‌کند. آلاچیق‌های زیبا، مسیرهای پیاده‌روی جذاب، آب‌نما‌ها، رستوران و کافه، بخشی از امکانات پارک جنگلی هستند که برای استفاده گردشگران مهیا شده‌اند. 

پارک جنگلی نمک آبرود

سورتمه :

سورتمه از جذاب‌ترین تفریحات نمک آبرود محسوب می‌شود که طول آن ۱۲۵۰ متر است. این سورتمه حدود ۹۰ متر از سطح مبدا بالاتر می‌رود و با سرعتی در حدود ۲۵ کیلومتر در ساعت، از میان درختان جنگل عبور می‌کند.
استفاده از سورتمه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۹ شب امکان‌پذیر است. اگر جزو کسانی هستید که سرعت زیاد شما را می‌ترساند، از شاسی‌های سورتمه برای کاهش سرعت استفاده کنید. این سورتمه برای بزرگسالان تعبیه شده است و کودکان نمی‌توانند به تنهایی سوار آن شوند.  

سورتمه نمک آبرود

فرودگاه تفریحی نمک آبرود :

مجتمع پروازی نمک آبرود از جاذبه‌های هیجان‌انگیز منطقه است. لذت پرواز در ارتفاع برای گردشگرانی که هیجان را دوست دارند، جذابیت کم‌نظیری دارد. فرودگاه تفریحی نمک آبرود با استفاده از امکانات پرواز و خلبانان مجرب، رویای گردشگران برای پرواز را محقق می‌کنند. 
استفاده از پاراگلایدر، گلایدر، بالون، چتر، بالگرد و کایت در این مجتمع فراهم است و طبق سلیقه‌ خود می‌توانید هریک از آنها را امتحان کنید. تماشای چشم‌انداز مناظر این شهرک تفریحی از طریق پرواز بر آسمان لذتی وصف‌ناشدنی دارد.

فرودگاه تفریحی نمک آبرود

پل معلق :

پل معلق نمک آبرود در محیطی جنگلی قرار دارد که با استفاده از چوب و طناب آن را ساخته‌اند. ارتفاع پل از سطح زمین، حدود ۴۵ متر است و معادل ۱۵۰ متر طول دارد. عرض پل یک متر است و فقط یک نفر می‌تواند از آن عبور کند. هنگام عبور از روی پل به علت ارتفاع زیاد آن از سطح زمین و طول کم، مواظب باشید؛ زیرا ممکن است هیجانی شوید و آدرنالین بدنتان بالا برود. 

پل معلق نمک آبرود

زیپ لاین نمک آبرود :

زیپ‌لاین نمک آبرود از تفریحات هیجان‌انگیز منطقه است. زیپ لاین روی ارتفاع قرار دارد و باید خود را با تله کابین به آنجا برسانید؛ سپس به یک کابل آویزان شده و به بخش دیگر کوه بروید. جوانانی که به هیجان علاقه دارند، از این تفریح استقبال می‌کنند. 

زیپ لاین نمک آبرود

پیست کارتینگ :

پیست کارتینگ، جزو تفریحاتی است که اکثر گردشگران از آن استفاده می‌کنند. طول پیست حدود ۶۰۰ متر است و ۱۰ ماشین در آن حرکت می‌کنند. حداکثر سرعت مجاز برای حرکت در پیست حدود ۸۰ کیلومتر است. 
گردشگرانی که به رانندگی در پیست وارد نیستید، با استفاده از یک فیلم پنج دقیقه‌ای آموزش می‌بینند. این پیست برای استفاده بزرگسالان است و تنها افراد بالای ۱۵ سال از آن استفاده می‌کنند. 

پیست کارتینگ نمک آبرود

 

در مجتمع تفریحی نمک آبرود، پیستی نیز برای افراد ۸ تا ۱۵ سال در نظر گرفته‌ شده است. این پیست حدود ۲۰۰ متر طول دارد و حداکثر سرعت مجاز برای رانندگی را در آن ۴۰ کیلومتر در نظر گرفته‌اند. این پیست در پایین منطقه تفریحی نمک آبرود قرار دارد و پنج ماشین در آن استفاده می‌شود.

پیست کارتینگ نمک آبرود

سینما ۶بعدی :

تماشای سینما ۶ بعدی، از تفریحات محبوب نمک آبرود است. این سینما در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد. پخش فیلم‌های لذت بخش، هیجان‌انگیز و باکیفیت در سینما، آن را به شهرت بی‌بدیلی رساند.
 فیلم‌های مهیج، با تصاویر سه بعدی به همراه لرزش‌ اتوماتیک صندلی‌ها در سالن، نورپردازی حرفه‌ای و استفاده از عینک‌های مخصوص برای تماشاگران پخش می‌شوند و تماشاگران را غرق هیجان و لذت می‌کنند. 

جنگل نمک آبرود

پینت بال نمک آبرود :

پینت بال نمک آبرود، بزرگ‌ترین پینت بال جنگلی کشور به شمار می‌رود. مسابقات مهیج پینت بال با تیم‌های دونفره، با ظرفیت ۴۰ نفر، برگزار می‌شوند. در این مسابقات باید اسلحه، کفش، ماسک، دستکش و پد گردن بپوشید. 
در مسابقات پینت بال که هیجان و لذت زیادی به همراه دارند، رقابت‌ تیم‌ها بر سر به دست آوردن پرچم انتهای زمین و بردن آن به قرارگاه خود است. لذت بازی پینت بال در نمک آبرود را از دست ندهید.

پارک جنگلی نمک آبرود

باشگاه تیراندازی :

باشگاه تیراندازی تفریحی نمک آبرود، در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد و از آن زمان تا به امروز گردشگران از آن استفاده کرده‌اند. تیروکمان‌های استاندارد، میدان تراپ برای تفریح و آموزش، فوتبال دستی، پارکینگ و کافی‌شاپ از مهم‌ترین امکانات این باشگاه است. 

جنگل نمک آبرود

شهربازی :

شهر‌بازی نمک آبرود از جذاب‌ترین تفریحات منطقه برای نوجوانان و خانواده‌ها محسوب می‌شود. امکانات لازم برای انجام بازی‌های گروهی در این مکان فراهم شده است. بازی‌های هیجانی مانند جیمی جامپ، پیست موتورسواری، ماشین جنگلی و کشتی صباح در این شهربازی رایج است. 

سورتمه نمک آبرود

موزه ماشین‌های قدیمی ایران :

موزه ماشین‌های قدیمی ایران، از مکان‌های مورد علاقه گردشگران در سفر به نمک آبرود است. در موزه ماشین‌های قدیمی ایران، حدود ۵۲ ماشین قدیمی برای نمایش به گردشگران فراهم شده است که تماشای آنها بسیار لذت بخش و جذاب است. تماشای ماشین‌های قدیمی لوکس، شانسی است که در این منطقه نصیب گردشگران می‌شود. 

ساحل نمک آبرود

مجموعه تفریحی آکوالیون :

مجوعه تفریحی آکوالین، یکی از جاذبه‌های تفریحی منحصر به فرد نمک آبرود است. تماشای هنرنمایی دلفین‌ها و نمایش شیردریایی اسپانیایی که «بوریس» نام دارد از تفریحات اصلی این مجموعه است. بوریس در مدت زمان ۴۰ دقیقه، بیشتر از ۸۰ حرکت نمایشی انجام می‌دهد. 
در مجموعه آکوالین، آکواریوم و برکه فلامینگو هم برای بازدید خالی از لطف نیست. عکاسی از نمایش‌های شیردریایی، رقص دلفین‌ها و حرکات فلامینگوها، جذابیت فوق‌العاده‌ای برای تماشاگران دارد.

صبحانه سنتی رستوران نمک آبرود

  • رستوران‌های نمک آبرود :

مجتمع تفریحی نمک آبرود در طول سال از گردشگران بسیاری استقبال می‌کند. تراکم گردشگران دراین منطقه، سبب فراهم شدن امکانات لازم برای صرف غذا و استراحت آنها شده است. رستوران‌های بسیاری برای استفاده گردشگران در منطقه وجود دارد که رستوران تیشین، آبادگران، باغ رستوران ملورین و آیلار از مهم‌ترین و معروف‌ترین آنها هستند. 

غذای محلی در رستوران 

رستوران تی شین :

آدرس :  مازندران، جاده شهری چالوس به نمک آبرود

رستوران تشین از رستوران‌های باکیفیت و شیک نمک آبرود است. قیمت غذاهای این رستوران، به علت سرویس‌دهی مطلوب و منحصربه فرد به گردشگران، به علاوه کیفیت بالای غذاها، گران است.  

صبحانه انگلیسی رستوران ملورین

 

رستوران فضای زیبا و گارسون‌های مودبی دارد. منوهای رستوران تشین متنوع بوده و جوابگوی هر نوع سلیقه‌ای هستند. در رستوران انواع پیش غذا، سالاد، انواع ماست بورانی در کنار ترشی‌های محلی و زیتون پرورده سرو می‌شود.  
از غذاهای ایرانی تا غذاهای محلی و دریایی را در منوی غذایی این رستوران خواهید دید. دسرهای لذیذی که بعد از غذای اصلی در رستوران سرو می‌شود نیز متنوع و مطلوب هستند. 

رستوران تی شین

رستوران آبادگران :

آدرس :  چالوس، نمک آبرود، جنب فروشگاه لایکو

رستوران آبادگران جزو رستوران‌های محبوب نمک آبرود است و فضایی خاطره‌انگیز دارد. این رستوران در رده رستوران‌های گران‌قیمت محسوب می‌شود و غذاهای آن کیفیت مطلوب و تنوع فراوانی دارند.

رستوران آبادگران

باغ رستوران ملورین :

آدرس : چالوس، نمک آبرود، خیابان اصلی

باغ رستوران ملورین، بزرگ‌ترین باغ رستوران در نمک آبرود است و از مهمانان خود در سه فضا پذیرایی می‌کند؛ رستوران هم فضای سرباز دارد و هم مجهز به محیط سربسته و آلاچیق است. 
منوهای رستوران، تنوع فراوانی دارند؛ اما بیشتر آنها شامل غذاهای ایرانی چون کباب هستند؛ هچنین انواع خورش‌ها و غذاهای محلی شمال نیز در آن سرو می‌شود. منوهای فست فود نیز در کنار غذاهای محلی، برای گردشگرانی که به فست فود علاقه دارند، در نظر گرفته شده است. 

باغ رستوران ملورین

باغ رستوران آیلار :

آدرس : چالوس، یک کیلومتر بعد از نمک آبرود، جنب ایران کتان

صرف غذا در باغ رستوران آیلار نمک آبرود، با دکوراسیون منحصر به فرد خود، برای گردشگران جذاب و خاطره‌انگیز است. این رستوران سرویس‌دهی مطلوب و غذاهای باکیفتی دارد.
اغلب گردشگران خاطره صرف غذاهای محلی شمال ایران را در این رستوران دارند. طعم غذاهای خوشمزه‌ای مانند میرازقاسمی، ماهی شکم پر، باقلاقاتق و دیگر غذاهای محلی شمال که در این رستوران سرو می‌شود، کم‌نظیر هستند. 

باغ رستوران آیلار

  • اقامت در نمک آبرود :

در سفر به نمک آبرود، نگران محل اقامت خود نباشید. هتل‌ها، ویلاها، اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی، کلبه‌های چوبی جنگلی و دیگر مکان‌های اقامتی شهر، همه در اختیار شما هستند تا سفری آرام را تجربه کنید. 
گردشگران در سفر به نمک آبرود، طبق سلیقه و میزان هزینه خود می‌توانند هرکدام از مکان‌های اقامتی را انتخاب کنند و از سفر خود لذت ببرند. 

چشم انداز هتل پارسیان

هتل ونوس پلاس :

آدرس : نمک ابرود، روبروی رستوران آبشار

هتل پنج ستاره ونوس پلاس نمک آبرود، از مهم‌ترین مکان‌های اقامتی شهر با قیمت گران است. این هتل ۱۶ طبقه دارد که از ۱۰ طبقه آن استفاده می‌شود و طبقات دیگر هنوز بهره‌برداری نشده‌اند. هتل فضایی شیک دارد. یکی از مزیت‌های مهم این هتل، نزدیکی آن به تله‌کابین است. 

هتل ونوس پلاس

هتل پارسیان آزادی :

آدرس : چالوس، روبروی نمک آبرود

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی که به ساحل نزدیک است، با شهرک تفریحی نمک آبرود هشت دقیقه فاصله دارد. سابقه ساخت این هتل به پیش از انقلاب می‌رسد.  هتل پارسیان پنج طبقه و ۱۶۰ اتاق برای پذیرایی از گردشگران دارد. اتاق‌های هتل چشم‌انداز به دریا و جنگل دارند. وجود این مزیت، گردشگران را به اقامت در آن، جذب می‌کند. 

هتل پارسیان آزادی

 

هتل‌های سه ستاره و دو ستاره هم در نمک آبرود برای استفاده گردشگران وجود دارد. هتل نارین چالوس، هتل کوروش، مجتمع جهانگردی چالوس، هتل ملک، هتل آپارتمان دو ستاره چالوس که حدود یک ربع با نمک آبرود فاصله دارد و ... نمونه‌هایی از هتل‌های با قیمت مناسب در شهر هستند. اگر نیازمند هتل‌هایی با قیمت پایین‌تر هستید، می‌توانید از این هتل‌ها استفاده کنید. 

چشم انداز هتل ونوس پلاس

 

اگر به اقامت در هتل علاقه ندارید، از ویلاها و سوئیت‌هایی استفاده کنید که در منطقه برای اجاره به گردشگران فراهم شده است.  
اغلب گردشگرانی که علایق سنتی دارند و گرایش آنها به مکان‌های بومی بیشتر است به دنبال اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی هستند. اقامتگاه‌های بوم‌گردی متنوعی  در روستاهای چالوس فراهم است که با انتخاب آن، خاطره سفرتان به یادماندنی‌تر می‌شود. 

چشم انداز هتل پارسیان آزادی

  • خرید در نمک آبرود :

نمک آبرود یک شهرک تفریحی و گردشگری است و امکانات مراکز خرید در آن فراهم نشده است. اگر به دنبال خرید سوغات محلی و صنایع دستی هستید، فروشگاه‌های صنایع دستی در ساحل نمک آبرود، بهترین مکان برای پاسخگویی به نیازهای شما است.
اگر جزو علاقه‌مندان به گشت و گذار در مراکز خرید هستید، در جاده چالوس به نمک آبرود، مراکز خریدی وجود دارد که می‌توانید از آنها خرید کنید. فروشگاه خانه، جین وست و دنیلی نمونه‌هایی از این دست هستند که شاید نیازهای شما را برطرف کنند. 

فروشگاه جین وست

 

اگر در سفر به نمک آبرود، دغدغه خرید لباس‌های مارک‌دار شما را رها نمی‌کند، نگران نشوید. یکی از پاساژهای معروف شمال به نام «مرکز خرید قو» در متل قو یا سلمان‌شهر را تقریبا هر گردشگری می‌شناسد. 
انواع پوشاک برند در این پاساژ عرضه می‌شود و شما با خیال راحت می‌توانید در آن خرید کنید. فاصله این پاساژ تا مجتمع تفریحی نمک آبرود زیاد نیست و به راحتی می‌توانید به مرکز خرید قو بروید و با خرید اجناس دلخواه خود، از سفر لذت ببرید.

 

غذای محلی در رستوران نمک آبرود

 

مجتمع تفریحی نمک آبرود یک پکیج تفریحی جامع را به گردشگران ارائه می‌دهد. با سفر به این منطقه تفریحی، علاوه بر تجربه آرامش و لذت در طبیعت، هر نوع تفریح هیجانی که در ذهن دارید، برایتان به واقعیت تبدیل می‌شود. 


 


منبع: ایران بوم گردی

دسته ها: استان ها مازندران مجله ایران بوم گردی

مکان در نقشه

ارسال دیدگاه



دیدگاه کاربران

نظری ثبت نشده است.

پربازدید ترین مطالب

تگ